Normal
0

21

false
false
false

CS
X-NONE
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:“Normální tabulka“;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:““;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:“Calibri“,“sans-serif“;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-language:EN-US;}

Ovoce je v jídelníčku nesmírně důležité, jelikož dodává lidskému tělu mnoho vitamínů a dalších důležitých látek. Mezi oblíbenou možnost rozhodně patří i vodní meloun. Proč právě ten? Podívejte se s námi.

Dokonalé osvěžení v letních dnech

Vodní melou je unikátní především svým složením. Pokud se na něho podíváte blíže, tak zjistíte, že 80 procent obsahu tvoří voda. A to znamená velké pozitivum hlavně v době léta. Pokud si meloun dáte, může vás nejenom zasytit, ale také díky němu docílíte tomu, že dodáte svému organismu tekutiny. Eliminujete tak případnou dehydrataci. Ideální je podávat ho chlazený, protože díky tomu dokáže také skvěle osvěžit. A je jedno, zda půjde o klasickou konzumaci nakrájených kousků, nebo třeba o nápoj, vzniklý v mixéru.

Zajímavé výživové hodnoty

Důvodem pro vyzkoušení melounu je rozhodně i jeho obsah. Tentokrát z hlediska látek, které je možné využít a které jsou důležité pro lidské tělo. Pokud se podíváme na trojici těch nejdůležitějších, je nutné sem zařadit právě tyto:

·         Vitamín C

·         Vitamín B6

·         Vitamín B3

Tím ale výčet rozhodně nekončí, jelikož opomíjet nelze ani to, že vodní meloun je dokonalým zdrojem antioxidantů a karotenů. Díky oběma látkám může dojít k tomu, že je lidské tělo čištěno od různých škodlivin. Kromě toho, že bude zdravé, je tímto postupem spojena i jistota jeho lepšího fungování. A to se následně projeví třeba i na tom, že může lépe fungovat metabolismus a tak budou lépe spalovány i tukové zásoby. Pro hubnutí tedy jasná volba.

Minimum kalorií

Bát se není třeba ani kalorického příjmu. Když se rozhodnete dát si meloun, chybu rozhodně neuděláte. Sice záleží na konkrétním typu a odrůdě, ale když se podíváme obecně, tak melouny mají na sto zkonzumovaných gramů zhruba jenom 20 – 40 kcal. To znamená, že obavy z toho, že by se jeho konzumace podepsala na vaší postavě, mít rozhodně nemusíte.