Chcete zhubnout? Pokud ano, určitě ze stránek našeho magazínu víte, že základem je správná strava a také dostatek pravidelného pohybu. Na ten se zaměříme. Pokud se rozhodnete cvičit, jsou věci, které je dobré před cvičením dělat. O jaké se jedná?

Vstaňte z postele

Co tím chceme naznačit? Rozhodně to, že pokud chcete, aby vaše cvičení mělo velké úspěchy, je dobré cvičit hned ráno. As to doslova po probuzení. Je proto ideální nařídit si budík, a jakmile zazvoní, tak vstaňte, proveďte základní hygienu a začnete se cvičením. A to bez snídaně. Takto doporučujeme cvičit pár desítek minut. Potom si odpočiňte a teprve nyní přichází chvíle, kdy se nasnídat. A zde by neměla chybět snídaně, která obsahuje sacharidy a bílkoviny.

Snězte sacharidy

Co když se rozhodnete cvičit kdykoliv během dne? To už vaše tělo nemusí být tak odpočaté, jako ráno po probuzení, a tak je třeba dodat mu energii. Když jste unavení, tak vaše tělo nikdy nedosáhne tak dobrého výkonu, jako ráno. Proto je třeba mu energii dodat. Co pomůže? Jsou to sacharidy neboli složité cukry. Ty doporučujeme před denním, nebo večerním tréninkem. A kde je vzít?

  • Doplňky stravy ve formě koktejlů
  • Musli tyčinky
  • Ovoce

Stanovte si jasný tréninkový plán

Nejde to dělat tak, že si jenom řeknete, že začnete cvičit, a následně se do dané aktivity pustíte, a až se vám bude chtít, tak s ní přestanete. Takto to rozhodně nefunguje a nikdy fungovat nebude. A to hlavně z toho důvodu, že mnohdy skončíte dříve, jelikož se vám nebude chtít. Proto je hlavní věcí, kterou musíte před každým cvičením udělat, jasné stanovení tréninkového plánu. A to jak s ohledem na to, jak dlouho budete cvičit, tak i s ohledem na to, jaké cviky budete realizovat a na jakou část těla se budete soustředit. Toto všechno je nesmírně důležité proto, aby mělo cvičení význam a bylo efektivní.